צריכים עזרה נוספת? לעמוד שאלות ותשובות
צריכים עזרה נוספת? לעמוד שאלות ותשובות
צריכים עזרה נוספת? לעמוד שאלות ותשובות
בוודאי! כל מכשיר יכול לקבל איזה רמת הגנה שבעל המנוי קובע, ובנוסף, בכל מכשיר ניתן להגדיר רמת הגנה שונה לכל אפליקציה ואתר! למשל, אפשר לבחור שרמת ההגנה במכשיר תהיה בינונית, שאפליקציית וייז תהיה על בסיסית, ויוטיוב על גבוהה.
בהחלט. ניתן לשנות רמות הגנה, לשנות הגדרות זמן גלישה, להוסיף אפליקציות ואתרים לרשימה האישית ולשנות את יתר אפשרויות ההגנה מרחוק על ידי כניסה דרך מחשב או המכשיר הנייד לאתר הניהול בכתובת: cell.rimon.net.il
ניתן לכבות את ההגנה בכל עת דרך אתר הניהול וכן דרך האפליקציה במכשיר. ישנה אפשרות לכיבוי ההגנה לזמן מוקצב שבסופו ההגנה תשוב באופן אוטומטי. חשוב לציין שהאפשרויות הללו זמינות רק באמצעות הקשת סיסמה של בעל המנוי.
הסרת האפליקציה אינה מבטלת את המנוי. אם ברצונכם לבטל את המנוי, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 8900*.