שירות ותמיכה

בחרו את הנושא או השירות בו נדרשת תמיכה

ניווט מהיר

ניהול אפליקציות רימון

כלים לניהול ותפעול ההגנה בשירות האפליקציות רימון מובייל להגנה בבית ובחוץ - SHIELD

צריכים עזרה נוספת? לעמוד שאלות ותשובות

החשבון שלך ושירות עצמי

כלים לתפעול וניהול החשבון האישי

צריכים עזרה נוספת? לעמוד שאלות ותשובות

שאלות ותשובות נפוצות

בוודאי! כל מכשיר יכול לקבל איזה רמת הגנה שבעל המנוי קובע, ובנוסף, בכל מכשיר ניתן להגדיר רמת הגנה שונה לכל אפליקציה ואתר! למשל, אפשר לבחור שרמת ההגנה במכשיר תהיה בינונית, שאפליקציית וייז תהיה על בסיסית, ויוטיוב על גבוהה.

בהחלט. ניתן לשנות רמות הגנה, לשנות הגדרות זמן גלישה, להוסיף אפליקציות ואתרים לרשימה האישית ולשנות את יתר אפשרויות ההגנה מרחוק על ידי כניסה דרך מחשב או המכשיר הנייד לאתר הניהול בכתובת: cell.rimon.net.il

ניתן לכבות את ההגנה בכל עת דרך אתר הניהול וכן דרך האפליקציה במכשיר. ישנה אפשרות לכיבוי ההגנה לזמן מוקצב שבסופו ההגנה תשוב באופן אוטומטי. חשוב לציין שהאפשרויות הללו זמינות רק באמצעות הקשת סיסמה של בעל המנוי.

הסרת האפליקציה אינה מבטלת את המנוי. אם ברצונכם לבטל את המנוי, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 8900*.

לא מצאת את מה שחיפשת?

ניתן ליצור איתנו קשר

צ'אט אונליין בימים א'-ה'
בין השעות 08:00-17:00

8900* בימים א'-ה' 08:00-17:00
יום ו' 08:00-13:00

יצירת קשר באמצעות
טופס באתר

Server Nickname: unknown-server

לשיחה עם נציג מכירות
השאירו פרטים